Ledno plezanje

Spoznajte se s svetom ledne vertikale v ledno plezalni soteski Mlačca v Mojstrani ali pa se podajte na samostojno dogodivščino v zaledenele slapove.

Soteska Mlačca je odlična pozicija tako za začetnike kot za tiste, ki ste že plezali v ledu. Soteska se nahaja v Mojstrani in stoji pod vznožji Mežakle. Dolga je okoli 200 m in do 45 m visoka. Izbirate lahko med lažjimi in težjimi umetno zaledenelimi slapovi oz. smermi, ki nastanejo, tako da boste zagotovo zadovoljni. Mlačca je pravi ledni plezalni vrtec.

Zaledeneli slapovi se nahajajo ob vznožju stene Cmira. Do prvih dveh pridemo z velikega parkirišča pred Aljaževim domom. S parkirišča zavijemo levo čez strugo in navzgor proti lednim trakovom, vidnim že od daleč.

Sanjin slap, 4+, 200 m, WI 90⁰, 80⁰/70⁰

Desni slap, 4, 130 m, WI 90⁰, 80⁰/70⁰

Mali slap, 2/3, 100 m, WI 85⁰, 40⁰–70⁰

Peričnik, 5 X, 120 m, WI 90⁰/85⁰–75⁰ Peričnik je pozimi zagotovo naš najlepši slap z enim najveličastnejših prizorov, ki nam jih lahko ponudi zmrznjena voda. Krasi ga neizmerno veliko število ledenih sveč vseh velikosti, ki pa so že ob rahli odjugi skrajno nevarne.

Jasnin slap, 3, 100 m Cesti v Vrata sledimo do vstopa pešpoti levo za Galerije, 100 m naprej zavijemo levo na pot do Bistrice. Ob strugi nadaljujemo do prve izrazite struge v pobočju Mlinarice. V 15 minutah se povzpnemo pod slap, ki ga zagledamo šele ob vstopu.